سیگنال فارکس   سایت بتکارت   Betcart   بتکارت   لایسنس رایگان نود 32   یوزر پسورد نود 32   سئو سایت   سفارش رپورتاژ آگهی   خرید دستگاه لیزر مو   لایسنس نود32   آپدیت نود 32   بک لینک   
مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان + PDF و مقاله مرتبط  همه نوع خبر و مقاله از سراسر وب همه نوع خبر و مقاله از سراسر وب .

همه نوع خبر و مقاله از سراسر وب

مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان + PDF و مقاله مربتط

علل شكست مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان

تعريف نادرست ارتباط با مشتري

يكي از مهم ترين دلايلي كه مديريت ارتباط با مشتريان در اكثر شركت ها با شكست مواجه شده است، تعريف نادرست ارتباط با مشتري در اين شركت هاست. به اين معني كه ارتباط با مشتريان را صرفا در نياز به خريد تعريف ميكنند. در صورتي كه نياز مشتريان فراتر از اقدام به خريد است. در تعريف صحيح ICRM بايد اين نكته ذكر شود كه نياز به ارزش تبديل ميشود و در نهايت باعث ارتباط موثر با مشتري ميشود.

حيطه بازاريابي محدود شده

هنگامي كه شركت به CRM زياد دل ميبندد، صرفا در پي افزايش فروش بيشتر به پايگاه داده اي است كه دارد. در صورتي كه بهترين راهكار و مناسب ترين گزينه، حضور فعال در بازار و جذب مشتريان جديد و البته حفظ مشتريان قديمي است.

ناديده گرفتن نياز هاي مشتري

ناديده گرفتن نياز هاي مشتري

شركت بايد بخوبي بداند كه مزيت رقابتي پايدار در بلند مدت بوسيله حفظ ارتباط قوي شركت با مشتريان حاصل ميشود و به همين جهت نبايد نياز هاي اساسي مشتري را ناديده بگيرد و صرفا بخواهد بيشتر بفروشد.

مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان (ICRM)

مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان بخوبي ارتباط بين مشتريان و سازمان را احاطه ميكند و به علاوه به ارتباط با مشتريان تحت رقابت هاي بازار نيز اهميت ميدهد. اين عملكرد موثر سبب پايداري مشتريان به سازمان ميشود.

بطور كلي در ICRM ما دو مدل مديريت داريم؛ يكي رو به جلو و ديگري رو به عقب. ICRM رو به جلو از پايگاه داده شروع ميشود و به سمت بازار ادامه پيدا ميكند. مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان رو به عقب از رقابت هاي بازار شروع ميشود و پس از تحليل در پايگاه داده مورد استفاده قرار ميگيرد.

فرايند مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان

  • شناخت ارتباط با مشتري تحت رقابت هاي بازار
  • اندازه گيري ارتباط با مشتريان
  • بهبود ارتباط با مشتريان
  • نظارت بر ارتباط با مشتريان

براي پيشبرد فرايند ارتباطات يكپارچه ميتوانيم از برخي محرك هاي كليدي نيز استفاده كنيم. اين محرك ها عبارتند از:

  1. استخدام كاركنان حائز صلاحيت بالا براي مراكز تماس
  2. سرمايه گذاري براي آموزش كاركنان مراكز تماس
  3. نگه داشتن بهترين كارشناسان نظارت از مشتري
  4. انتصاب كاركناني براي پيگيري شكايات مشتريان
  5. سرمايه گذاري در برنامه هاي كاربردي ارتباط با مشتري

بطور كلي جدول زير به شما در جهت پياده سازي ICRM كمك ميكند.

مديريت ارتباط با مشتريان

مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان

 

افزايش سودآوري در كوتاه مدت

ايجاد مزيت رقابتي پايدار در بلند مدت

هدف

رفتار ملموس مشتري، ارتباط با مشتري

اتصال مشتري با شركت در شرايط رقابتي بازار

ارتباط با مشتري چيست؟

همبستگي بين متغير هاي خريد

نياز هاي اساسي مشتري (نياز، ارزش و در نهايت ارتباط)

محرك ارتباط چيست؟

از طريق ارزشي كه سازمان از مشتري بدست مياورد – سود محوري

از طريق ارزش رقابتي كه سازمان به مشتريان تحويل ميدهد – مشتري محوري

چگونگي اندازه گيري ارتباط؟

با ارزش ترين مشتريان در پايگاه داده سازمان شناسايي ميشوند.

با ارزش ترين بخش مشتريان در بازار شناسايي ميشوند.

با كدام مشتري؟

فروش جانبي، حفظ مشتريان موجود و مدل سازي مجدد مراكز تماس

تدوين استراتژي هايي براي بهبود محرك هاي كليدي ارتباط

چگونگي بهبود ارتباط؟

 

CRM سيستم

 

تمام استراتژي هاي بازاريابي از طريق پايگاه داده ها يكپارچه ميشوند تا ارتباط رقابتي با مشتري بهبود يابد.

چگونگي تدوين استراتژي ارتباط؟

 

 


برچسب: ICRM چيست، مديريت ارتباط يكپارچه با مشتريان، انواع CRM، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۶:۳۳ توسط:علي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :